عنوان فایل: دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرایط بحران
نوع فایل: پاورپوینت powerpoint
حجم فایل: 130.86 کیلوبایت
تعدادصفحات : 54 ص
زبان : فارسی
شرح مختصر:
مفهوم بحران می تواند به معنای انحراف از وضعیت تعادل عمومی رابطه سازمان با محیط یا تعریفی از خصوصیت محیطی باشد که سازمان مجبور است به صورت مستمر
از آن آگاهی داشته باشد. یک بحران سازمانی صرفا فاجعه ای نظیر رکود اقتصادی، سقوط یک هواپیما نیست که باعث خسارات شدید محیطی می شوند، بلکه می
تواند دارای شکل هایی متنوع نظیر: بد نام شدن محصول، مخدوش شدن خدمات پشتیبانی، تحریم محصولات، اعتصاب، رشوه خواری، بلایای طبیعی در زمینه انهدام
محصول، خرابی سیستم اطلاعات شرکت باشد.
محتوی فایل:
فایل پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرایط بحران 54ص
فهرست مطالب در مورد استراتژی بازاریابی و فروش در شرایط بحران:
مقدمه
مفهوم بحران
طبقه بندی بحران از دیدگاه پارسونز
سوالات اساسی برای برخورد با بحران
اقدامات مهم
استراتژیهای بازاریابی
توصیه های دهگانه بازاریابی در بحران
طبق تحقیقات AMA
چهار استراتژی بازاریابی برای غلبه بر بحران
مدیرت موانع وچالشها
مدیریت مخارج
مدیریت منابع
مدیریت منافع
نتیجه گیری
منبع
عکس از فایل در مورد استراتژی بازاریابی و فروش در شرایط بحران:
مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
برچسب های مهم